Инструменти за социални мрежи

|

SKU: BKBKB000020

Изчерпан

Актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери и мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.
Виж повече за продукта

Пълно описание на продукта

Камелия Георгиева и Жюстин Томс, познати имена от родния онлайн свят, ни представят актуален поглед към света на социалните мрежи. С много примери, в лек стил, с мненията на голям брой български експерти в областта на маркетинга, ПР-а, онлайн медиите и социалните мрежи – книгата е ценен наръчник за всеки, който желае да прекрачи с по-голяма увереност в епохата на дигиталния маркетинг.

Социалните медии са средство за комуникация в момента, сега. Социалните медии са преди всичко психология и познаване на последователите на нашите продукти и услуги на фона на постоянно променящите се и подобряващи се технологии. Трябва да гледаме на тях като на част от нашия маркетингов план с ясно поставени и измерими цели.

 

 

♦  ♦  ♦

Камелия Георгиева работи над 12 години по онлайн проекти. От 2000 до 2007 година работи проекти за американския пазар в една от най-трудните ниши на онлайн маркетинга – туризъм. В момента е консултант и се занимава с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтове, онлайн присъствие и разработка на онлайн медии, както и Web 2.0 комуникация. От 2010 година се занимава със социални медии. Има няколко собствени проекта и много Facebook страници, включително на клиенти. Лектор на БГ Сайт 2010 г. („Как да създаваме съдържание за уеб“) и 2011 („Социалните медии и ние“) Лектор на SEO конференция 2011 г. („Оптимизация за Facebook“).

Жюстин Томс е един от водещите експерти и пионери у нас в областта на онлайн медиите и онлайн маркетинга. Създател и ръководител на уеб агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън Груп и онлайн медийна група „Аз медиа“. Занимава се с изготвяне на цялостни концепции за изграждане на уебсайтове и онлайн присъствие. Специалист в сферата на интерактивната реклама, онлайн маркетинг, медийното планиране за Интернет, имейл маркетинга и Web 2.0. Има публикации в печатни бизнес издания и своя страница в списание .Net, откакто излиза на български език. Автор е на 8 книги по темата онлайн медии и маркетинг, уеб присъствие, редица изследвания и статии в специализирани издания, като последните от тях са: Интернет рекламата. Мисията възможна, Сиела, 2005; Онлайн маркетинг. Мисията още по-възможна, в съавторство с Горица Белогушева, Сиела, 2007, Уеб сайтът. Мисията задължителна, в съавторство с Горица Белогушева, Сиела, 2009; Успешен онлайн маркетинг с 65 примера от практиката, в съавторство с Денислав Георгиев, Сиела, 2010. Дългогодишен преподавател в НБУ и частни колежи, лектор в семинари и корпоративни обучения на тема онлайн медии, ПР, маркетинг и реклама в Интернет у нас и в редица европейски държави.

Всички характеристики

Категории Книги и учебници
Книги
Бизнес
Автор Жюстин Томс
Издателство Сиела
Издание Мека корица
Брой страници 434
Жанрове Маркетинг, Интернет бизнес
Размер на продукта 15.5 x 23 x 3.5 cm
Баркод 9789542810049
Размер на опаковката 15.5 x 23 x 3.5 cm
Тегло 0.62 kg
 

Ревюта

Добави ревю
Бъди първият написал ревю Този продукт няма ревюта
Имаш мнение за този продукт? Добави ревю
Най-популярни в същата категория
Изпрати ни запитване:
Лизингов калкулатор
Задължителни условия за кандидатстване за кредит:
  • Навършени 18 години
  • Трудов договор c пo-виcoĸ oт минимaлния дoxoд
  • Минимална сума за кандидатстване към ПБ Лични Финанси е 50.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към UniCredit е 150.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към банка ДСК е 150.00лв с ДДС
  • Минимална сума за кандидатстване към TBI Bank е 100.00лв с ДДС
  • Виж тук подробна информация за стоков кредит
Легенда:

ГЛП - Годишен лихвен процент или още ефективен лихвен процент е цената, която кредитополучателят заплаща за използването на определена парична сума (капитал) за период от 1 година.

ГПР - Годишен процент на разходите е показател, изразяващ реалната цена на кредита, включваща всички дължими лихви, такси и комисионни от кредитодателя, представен като процент от сумата на кредита за период от 1 година.