Какво е промокод и как мога да го ползвам?
Промокодовете са различни комбинации от цифри и букви, които дават отстъпка или друг бонус за продкути от сайта. Те могат да бъдат персонализирани и с ограничение за броя използвания или общи кодове, които могат да се ползват от всеки клиент в даден период.
Как мога да получа промокод?
Раздаваме промокодове по много различни начини:
- онлайн през страницата ни във Facebook или блога ни;
- на събития, които организираме или в които участваме;
- с някои поръчки;
- по email на абонати за нашия newsletter.
Виждам поле за въвеждане на промокод при поръчка, това значи ли, че имам промокод?
Полето за въвеждане на промокод се вижда винаги при завършване на поръчка, но това не означава, че имаш такъв. Ако нямаш промокод, вероятно няма да откриеш такъв при търсене в сайта или в Google, затова просто можеш да завършиш поръчката.
Мога ли да завърша поръчка без въвеждане на промокод?
Да, свободно може да направиш поръчка без въвеждане на промокод.
Мога ли да въведа два промокода в една поръчка?
Не, за всяка поръчка може да се използва само един промокод. Ако имаш два активни промо-кода, може да поръчаш продуктите в отделни поръчки, за да използваш съответния промокод.
При въвеждане на промокод системата ми изписва грешка. Какво мога да направя?
Обикновено промокодовете са валидни за определени продукти и имат срок на валидност - увери се, че използваният промокод съвпада с типа продукти, които поръчваш и, че все още е валиден. Тази информация обикновено е описана на мястото, където е публикуван съответния промокод - листовка, имейл или пост в соцалните ни канали. Напр., промокод, който дава отстъпка за дадена марка тениски, няма да важи за друга марка тениски или за раница. Ако кодът би трябвало да работи, но получавате грешка, свържи се с нас, за да проверим проблема.
Мога ли да използвам промокод за вече намалени продукти?
При въвеждане на промокод за закупуване на вече намален артикул, системата автоматично ще отчете разликата в процента отстъпка между текущото намаление в сайта и това от въведения промокод, като нанесе по-голямото от двете в поръчката ти.
Промокодовете не могат да се комбинират с други промоционални предложения.
Мога ли да използвам промокод при покупка на продукт на лизинг?
Промокодовете не могат да се използват при покупка на продукти на лизинг, освен ако в конкретна кампания възможността за това не е изрично упомената в условията ѝ.
Случаи, при които промокодовете не могат да бъдат използвани:
- Промокодове за отстъпка не могат да бъдат използвани при закупуването на продукти, намиращи се в етап на предварителна поръчка (пре-ордър/pre-order), освен ако не е изрично упоменато в промоционалната лендинг страница, че това е възможно.
-
При закупуването на определени продукти, избрани от Ozone.bg. В случай, че за избрания от потребителя продукт не може да се приложи промокод, то за него няма да бъде начислена отстъпка и/или ще се изпише текст, че кодът е невалиден.
Общи условия при използването на промокодове
При използването на промокодове важат условията на програмата „Плюс продукти” съгласно чл. 17, ал. 8 от Общите условия на онлайн магазина.
Чрез закупуване на продукт на с промокод, от интернет страницата, купувачът се съгласява с настоящите Общи условия и приема нейните условия.
Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!
Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.
Chat
Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.
Phone
Обади ни се на някои от посочените телефонни номера: 0700 20 696 или 02 42 666 43
Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.