Как да разбера дали даден продукт е наличен?
Наличните продуктите са отбелязани със статус "На склад" или "На склад - ограничена наличност" .
Датата на доставка може да се види на последната стъпка преди завършване на поръчката и всички продукти на склад разполагат с опция за експресна доставка, която се извършва на следващия работен ден.
В случай, че даден продукт е наличен, но не се намира в нашия основен склад, е възможно доставката да отнеме допълнително време. Това е отбелязано в статуса на продукта, а допълнително съобщение ще бъде изписано и в количката при поръчка. Точният срок за доставка на тези продукти ще бъде указан при потвърждение на твоя имейл.
Когато даден продукт не е наличен, неговият статус е "Изчерпан", а бутонът "Купи" e сив и не е активен.
Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!
Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.
Chat
Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.
Phone
Обади ни се на някои от посочените телефонни номера: 0700 20 696 или 02 42 666 43
Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.