Забравена парола или e-mail
Възстановяването на забравена парола става от тук. В полето „E-mail “ се въвежда e-mail адресът, с който е направена регистрацията в Ozone.bg. След това се изпраща e-mail с линк и инструкции за възстановяване на забравената парола.
Ако не виждаш e-mail в своята пощенска кутия, провери спам папката и се увери, че писмото не е влязло там. В случай, че не виждаш писмото и там, свържи се с нашия екип чрез чат системата на сайта или на някой от телефоните ни 0700 20 696, 02 42 666 43. Операторите ни ще се опитат ръчно да изпратят информацията за промяна на паролата, а ако и този опит е неуспешен, ще сменят паролата на профила ти ръчно. В този случай ще бъде потърсена допълнителна информация за верифициране собственика на акаунта - напр. информация за запазени в акаунта адреси, история на поръчки и др. При липса на възможност да се потвърди собствеността на акаунта, операторите имат правото да не изпълнят ръчна промяна на паролата.
За да промениш имейл адреса си отиваш на "Настройки" в профила си, въвеждаш новия имейл адрес с настоящата си парола и натискаш бутона "Запази". Ще получиш информация за направената промяна на имейла, с който си се регистрирал.
Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!
Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.
Chat
Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.
Phone
Обади ни се на някои от посочените телефонни номера: 0700 20 696 или 02 42 666 43
Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.