Какви документи ще получа с поръчката си?

С всяка поръчка получаваш електронен приемо-предавателен протокол и касов бон. (Касов бон не се издава в случай, че поръчката е заплатена по банков път на база проформа фактура.) Документите за направената от теб поръчка, можеш да намериш лесно и удобно, на едно място в твоя профил в ozone.bg

Ако бъде заявена фактура за физическо или юридическо лице, тя също ще бъде приложена към останалите документи.


За продукти, които е приложимо, получаваш и електронна гаранционна карта, след обработка на направената поръчка се визуализира в менюто за гаранцонни продукти в твоя профил на ozone.bg

Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!

Email

Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.

Chat

Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.

Phone

Обади ни се на някои от посочените телефонни номера: 0700 20 696 или 02 42 666 43

Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.

Назад