Какво съдържа стандартният PlayStation 5 пакет?
Стандартният PlayStation 5 пакет включва PS5 конзола с 825GB SSD, един безжичен DualSense контролер, USB-C кабел за зареждане на контролера, стойка, захранващ кабел (1.5 метра), HDMI кабел (2.0 метра), документация.
Мога ли да играя PlayStation 4 игрите си на PlayStation 5?
Да. Всички PlayStation 4 игри са обратно съвместими с PlayStation 5 и могат да се играят на конзолата.
Мога ли да използвам PlayStation 4 – DualShock 4 контролер на PlayStation 5?
Да, PS5 поддържа DualShock 4 контролери, но само за PS4 игрите. За игрите за PS5 може да се ползват само новите DualSense контролери.
Съвместим ли е PlayStation 5 с PlayStation Move, PS4 Camera и VR Headset?
Да, VR сета и Move контролерите могат да се свържат директно с конзолата, но за камерата се изисква допълнителен адаптер, който се изпраща от SONY безплатно след попълнена форма, като е задължително да имате VR сет. За да заявите адаптера може да ползвате този линк: https://camera-adaptor.support.playstation.com/bg-bg
Нужно ли е да имам постоянна интернет връзка, за да използвам моята PS5 конзола?
PlayStation 5 може да работи и без постоянна връзка към интернет. Интернет връзка е необходима за софтуерни обновления, както и за онлайн игра и други функционалности.
Какво е нужно, за да играя в онлайн мултиплейър режими на дадена игра?
За да може да участваш в онлайн мултиплеър режими на игри, които разполагат с такива, ще трябва да имаш PlayStation Network (PSN) акаунт, PlayStation Plus абонамент и връзка към интернет.
Какво представлява PlayStation Plus абонамента?
Предплатената услуга PlayStation Plus е задължителна за всички PlayStation 5 потребители, които имат желанието да играят онлайн в PlayStation Network. Абонаментът за PlayStation Plus дава достъп и до безплатни заглавия и специални предложения в PlayStation Network всеки месец.
Мога ли да си направя PlayStation Network акаунт с българска регистрация?
Да, България е в списъка с държави, които се поддържат от PlayStation Network услугата. При създаване на нов PSN акаунт може да се зададе като български.
Вече имам PSN (SEN) акаунт, който използвам със своята PlayStation 3/PlayStation 4 конзола. Трябва ли да създам нов за PlayStation 5?
Не е необходимо създаване на нов акаунт. Вече създаден PSN (SEN) акаунт може да се използва за PS3, PS4 и PS5.
Мога ли да споделям закупено съдържание с други акаунти, които използват моята PlayStation 5 конзола (локално)?
Закупени и свалени игри могат да бъдат играни от всички потребителски акаунти, които са активни на твоята PlayStation 5 конзола. Ако твоят акаунт има активен PlayStation Plus абонамент, всички други акаунти на конзолата могат да използват предимствата на услугата, без да е нужен допълнителен абонамент .
Каква резолюция поддържа PlayStation 5 и какви са нейните входове/изходи?
Предната част на конзолата е снабдена с USB-C (3.1), USB-A (2.0). Задната част е снабдена с два USB-A (3.1), Гигабитов Ethernet порт и HDMI 2.1. PS5 поддържа 720p, 1080i, 1080p и 2160p (4K UHD) през HDMI.
Мога ли да сменя SSD-то на моята PlayStation 5 конзола, ако преценя, че имам нужда от повече място?
Не, към момента SSD-то с което е произведена конзолата не може да се смени защото е запоено за дънната платка, но може да бъде добавено друго. PlayStation 5 е снабден със слот за M.2 NVMe SSD, а добавянето става изключително лесно, без да отпадне гаранцията. Подробна информация и видео с начина на добавяне може да видит от официалния сайт на PlayStation: https://www.playstation.com/en-us/support/hardware/ps5-install-m2-ssd/
Ще мога ли да гледам Blu-ray и DVD филми на моята PlayStation 5 конзола?
Да, конзолата възпоризвежда както стандартни Blu-Ray и DVD филми, така и 4K UHD blu-ray.
Имам допълнителни въпроси за конзолата, как мога да ги задам?
Ако се интересуваш от още информация за PlayStation 5, може да се свържеш с нас през чат системата на сайта, по имейл или по телефон.
Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!
Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.
Chat
Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.
Phone
Обади ни се на някои от посочените телефонни номера: 0700 20 696 или 02 42 666 43
Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.