Начини на доставка
Безплатна ли е доставката на продуктите в сайта?
При поръчки над 49.99 лв. ние от Ozone.bg винаги се стремим да предложим на клиентите си безплатен вариант за доставка. Точна информация за цената на доставката на Вашата пратка може да получите при завършването на поръчката си, след избор на конкретен метод за доставка.
Условията за безплатни доставки могат да бъдат различни в зависимост от периода на годината и натоварването на куриерските ни партньори. Затова Ви приканваме при завършването на поръчката си да проверявате дали доставката Ви ще бъде безплатна, особено в празничните периоди.
При неполучена пратка повече от веднъж потребителят заплаща всички куриерски разходи за транспорт при бъдещи негови поръчки, като цената се определя от Ozone.bg в платформата Ozone.bg и се предоставя като предварителна информация.
Искам да поръчам от Ozone.bg. След колко време ще получа пратката си?
Поръчките се доставят в зависимост от наличността на продуктите, начина на доставка, както и часа, в който са регистрирани в нашата система. Преди завършването на поръчката може да се види очакваният срок за доставка. След като поръчката бъде изпратена, ще получите уведомителен имейл, с който потвърждаваме деня на доставка.
Мога ли да направя поръчка до офис на Speedy / Econt?
Да. При финализиране на поръчката може да се посочи, както адрес, така и офис на Speedy или Econt в съответното населено място.
Мога ли да направя поръчка до автомат на BOX NOW?
Да. За да го направиш, при завършване на поръчката си избери зеления бутон на BOX NOW като начин на доставка. Виж повече как да избереш и конкретен автомат и за условията на доставка в статията „Направи поръчка до BOX NOW автомат“.
Мога ли да получа пратка от магазина на Ozone.bg?
Да. Клиентите ни, от София могат да вземат пратката си от офисите на Ozone, описани по-долу.
За гр. София:
- Магазин Ozone South Mall
- Магазин Ozone Live в The Mall
- Магазин Ozone Live в Serdika Center
За да можете да получите пратката си в офис на Ozone е необходимо преди завършване на поръчката да изберете като място на доставка "Офис на Ozone", след което да изберете от съответния офис от падащото меню. Ако вече имате въведен адрес, трябва да изберете "Нов адрес", от където да изберете новата локация. Срокът за взимане на поръчка от обекта е 7 (седем) календарни дни, считано от датата на постъпване в магазина, за което получавате уведомление чрез SMS или Viber.
Опции за доставка:
Възможните видове доставка и сроковете, в които ще бъде изпълнена тя, може да се видят под името на всеки продукт, както и преди финализиране на поръчката. Можете да избирате и експресна услуга*.
Цената на доставка зависи от много фактори като натовареността на куриерите, конкретния период от годината, както и заетостта на нашия склад.
*Някои продукти имат задължителна такса за доставка. Това са обемни и/ или тежки продукти (напр. столове, бюра, кошари), обозначени в описанието им на страницата ozone.bg, че имат „Платена доставка“. Размерът на таксата можете да откриете преди да завършите поръчката в профила си в ozone.bg.
Друга група продукти са тези със задължителна цена на доставка (ваучери, абонаменти и други). Стойността на тези продукти не се калкулира при изчисляване на необходимата сума за безплатна доставка. Например: ако продукт А има задължителна цена за доставка, той може да ползва безплатна доставка, само, ако са закупени други продукти, чиято обща стойност покрива минималната сума за достигане на безплатна доставка.
Мога ли да платя поръчката си в брой на куриера, когато тя бъде доставена?
Да. При доставка от куриер на адрес поръчката може да бъде заплатена в брой. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“.
Мога ли да платя поръчката си с карта на куриера, когато тя бъде доставена?
Да. Вече имаш възможност да платиш поръчката си с карта на ПОС терминал, интегриран в служебното устройство на куриера. При създаване на поръчка се избира вид на плащане „Наложен платеж“.
При неточни или сгрешени данни, предоставени от потребителя за адрес на доставката, при което стоката бъде изпратена на грешен адрес, разходите за куриерска услуга за пренасочване на пратката са за сметка на потребителя.
Куриерските разходи за изпълнение на поръчки към търговци/юридически лица са за сметка на получателя и цената им се определя от обема и теглото на пратката.
Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!
Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.
Chat
Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.
Phone
Обади ни се на някои от посочените телефонни номера: 0700 20 696 или 02 42 666 43
Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.