Отказ на създадена поръчка
За да стигнеш до списъка със своите поръчки, можеш да ги откриеш в секцията "Моят профил" - "Моите поръчки". (1)
От списъка с поръчките избираш тази, която желаеш да откажеш като натиснеш бутона "Виж поръчката" (2)
В детайлите на поръчката ще откриеш нов бутон "Откажи поръчка" (3). Той е активен само при поръчки с избран метод на плащане наложен платеж. При натискане на бутона ще се отвори нов прозорец през който да потвърдиш твоя отказ. (4)
Ако поръчката ти все още не е започнала да се обработва, тя директно ще се откаже като това ще може да го видиш в историята на поръчката.
Ако поръчката ти вече е започнала да се обработва, то при натискане на бутона ще се активира заявка за отказване, за да сигнализираш своя отказ. Това отново ще бъде видимо в историята на поръчката.
Поръчки, с метод на плащане чрез карта, отпуснат лизинг или с използван виртуален портфейл, не подлежат на директен отказ през профил. За целта ще е необходимо да се свържеш с нас през чат системата на сайта, по имейл или по телефон.
Не намираш отговор на своето запитване? Можеш да се свържеш с нас по няколко начина!
Изпрати ни e-mail на следния адрес: [email protected] или използвай контактната форма на сайта. Ще се свържем с теб при първа възможност.
Chat
Започни чат с нашият online support. Експертите ни са на разположение по всяко време на денонощието. Чат системата ни е най-бързият и лесен начин да получиш съдействие по въпросите, които имаш.
Phone
Обади ни се на някои от посочените телефонни номера: 0700 20 696 или 02 42 666 43
Делнични дни: 09:00 - 21:00ч.
Почивни дни: 09:00 - 19:00ч.