Направи поръчка до BOX NOW автомат

Вземи своята пратка в удобно за теб време и място. Сега вече и в пощенските станции (автоматите) на BOX NOW.

КАКВО Е BOX NOW?

BOX NOW е най-новата куриерска услуга в България, която доставя само до собствена мрежа от автоматични пощенски станции (автомати). Автоматите на BOX NOW се намират винаги на ключово място в града, достъпни са 24/7  и се захранват от собствени соларни панели.

КАК ДА ИЗБЕРЕШ ДОСТАВКА ДО BOX NOW?

  1. При завършване на поръчката си, натисни зеления бутон на BOX NOW като начин на доставка
  2. Избери твоя BOX NOW автомат от списъка (избере своя град, за да се генерира карта с точните обекти). Натисни „Потвърди“, за да завършиш избора си. Ако си сбъркал, натисни отново бутона, за да избереш правилния обект.
  3. Плати с банкова карта на момента или избери наложен платеж.
  4. При избор „Наложен платеж“ ще получиш линк за плащане с банкова карта, по имейл, SMS или Viber, когато пратката ти е изпратена.
  5. За да вземеш поръчката си, въведи ПИН кода, който си получил от BOX NOW по имейл, SMS или Viber с потвърждението на поръчката, и вземи своята пратка от автомата – кутията, в която се намира твоята поръчка ще се отвори автоматично.

ВАЖНО: При доставка до автомат на BOX NOW няма опция за плащане в брой, при избрана опция „Наложен платеж“ . Плащането трябва да се направи с банкова карта през линк, който ще получиш по имейл или SMS след изпращане на пратката. 

 

ДОПЪЛНИТЕЛНИ ВЪПРОСИ:

1. Колко време моята пратка ще се съхранява в автомат на BOX NOW?

Можеш да вземеш пратката си от автомат на BOX NOW в рамките на 48 часа след потвърждение, че тя е доставена до пощенската станция. Ако не си взел пратката си в този период, срокът автоматично ще се удължи с още 48 часа. Времето за престой може да бъде удължено безплатно с още 24 часа през интернет-страница в секция „Проследи пратката си“. Ако пратката не бъде взета в посочения срок, тя бива върната обратно към Ozone.bg.

2. Какъв е периодът на доставка в BOX NOW автоматите?

Ако направиш поръчка преди 14.00 часа, доставката на пратката ти с BOX NOW за гр. София ще бъде в рамките на същия ден*. Доставката извън София е в рамките на следващия ден* (включително събота, но без неделя).

*При поръчки на стоки „на склад“.  

3. BOX NOW автоматите имат ли работно време?
Почти всички автомати на BOX NOW могат да бъдат достъпени 24 часа, 7 дни в седмицата. Все пак, понякога те са разположени до обекти, които имат специални изисквания за достъп. За да си сигурен по кое време можеш да вземеш пратката си, обърни внимание на посоченото работно време при избора на конкретен обект.

4. Как протича процесът на вземане на пратка от автомат на BOX NOW?

След направена поръчка от Ozone.bg, BOX NOW ще изпрати SMS, Viber съобщение или имейл съдържащ ПИН код, веднага щом твоята пратка пристигне в избрания автомат. Въведи кода на клавиатурата на автомата и една от кутиите ще се отвори автоматично.

5. Какъв размер пратки се побират в автоматите на BOX NOW?

Възможността да поръчаш до BOX NOW от Ozone.bg се отключва автоматично, в зависимост от обема на направената от теб поръчка. И все пак, за да планираш правилно покупките си, по-долу изброяваме допустимите размери на поръчките, за да можеш да се възползваш от услугата:

  • Малка (В: 8 см, Ш: 45 см, Д: 60 см) с тегло до 20 килограма,
  • Средна (В: 17 см, Ш: 45 см, Д: 60 см) с тегло до 20 килограма,
  • Голяма (В: 36 см, Ш: 45 см, Д: 60 см) с тегло до 20 килограма.

6. Каква е цената на доставката до BOX NOW автоматите?

Доставката до BOX NOW за клиенти на Ozone.bg е безплатна** за промоционалния период. 

**Някои продукти имат задължителна такса за доставка. Това са обемни и/или тежки продукти (напр. столове, бюра, кошари, прахосмукачки и др.), обозначени в описанието им на страницата на ozone.bg, че имат „Платена доставка“. Размерът на таксата можете да откриеш преди да завършиш поръчката в профила си в ozone.bg. 

7. Цената на доставка зависи ли от големината на пратката?

Не, в момента доставката до BOX NOW е безплатна и за трите варианта на размери на пратката.

8. Направил си поръчка от Ozone.bg, но все още не си получил информация за доставката ѝ в BOX NOW?

BOX NOW доставя в рамките на следващият ден след като бъде завършена обработката на твоята поръчка. Най-вероятно не си получил пратката си, тъй като все още не е подготвена от онлайн магазина. Може да проследиш твоята пратка на интернет-страницата на BOX NOW или да се свържеш с тях на [email protected] и 0700 70744.

9. Как мога да намеря насоки за местоположението на автомата на BOX NOW, който съм си избрал?

Кликни върху линка, който си получил за потвърждение на доставката от BOX NOW по имейл, SMS или Viber. На него ще намериш напътствия за местоположението на автомата на BOX NOW, който си избрал за доставка на твоята пратка. 

10. Мога ли да платя с чуждестранна карта (карта издадена в държава извън България)? 

Можеш да платиш с банкова карта издадена в държава от Европейския съюз или от Европейската икономическа зона. Плащания не могат да бъдат извършвани с карти, издадени извън ЕС и Великобритания, поради липсата на 3D-Secure.