В последните няколко седмици въведохме серия дребни промени по сайта, които водят до една основна цел – клиентите ни да имат по-ясна информация кога да очакват поръчаните продукти от Ozone.bg. Това ще помогне по-лесно да планираш кога да очакваш куриера с поръчката и кой адрес ще е удобно да оставиш за конкретния ден. Така няма да се налага и да те търсим по телефон за всяка поръчка.
При завършване на поръчката си, в зависимост от избрания адрес за доставка и наличността на поръчаните продукти, ще видиш очакваната дата на доставка. Ако в поръчката е добавен и продукт с pre-order статус, датата за неговата доставка ще се визуализирана отделно.
При успешно завършване на поръчката ще получиш мейл с информация за поръчаните продукти, адреса на доставка и очакваната дата:
Ако забележиш каквото и да е несъответствие между информация и твоите желания, свържи се с нас през чат-системата на сайта, по телефон или мейл, за да нанесем необходимите корекции. Ще се обадим по телефон, само ако има промяна в срока на доставка или друга корекция, за която ни трябва твоето съгласие.
Когато изпратим поръчката, ще получиш и втори мейл с данни за пратката. При пратки с куриер на Speedy там ще видиш директно и номера на товарителницата, с която да следиш движението на пратката до адреса.
Ако имаме допълнителен въпрос или е необходимо уточнение, ще ти се обадим на посочения телефон за връзка. Не се колебай да се свържеш с нас при въпроси или нужда от съвет за следващата ти поръчка – на линия сме и ще се радваме да помогнем! 🙂
Остави коментар