За да разгледаме какво се случва в бетата на Reaper of Souls и какви са ранните впечатления от играта, поканихме екипа на D3BG.org да ни отговорят на няколко въпроса. Първо публикуваме мнението на Васко, а в следващите дни тук ще се появят и мненията на други модератори.
1. Как се казваш и каква е ролята ти в D3BG.org?
Васко (vaskobgn), Модератор
2. От колко време играеш Diablo, с какъв герой основно игра Diablo 3 и кой левъл си?
Diablo 2 започнах да играя в далечната 2002 година и още от 2002-2003 съм следил всичките слухове и конспирации с евентуалното (тогава) продължение. Diablo 3 съм играл основно с Варварина, който ми беше любим клас и в Diablo 2. С него имам над 1300 часа като с останалите герои имам още около 300-400 часа игра. До момента имам само един Варварин на Paragon 100 и Witch Doctor/Wizard на 94 Paragon. Може би щях да вдигна още Paragon левели, но след като се спойлнах за идващите промени в Patcha/ROS и някак си само чакам да излязат, та тогава да продължа с вдигането на нивата.
3. Успя ли да пробваш Reaper of Souls и с какъв герой?
Тествам Reaper of Souls още от Friends & Family Beta и съм с много добри впечатления за експанжъна. Макар че Diablo 3 съм играл основно с Варварина, тук най-интересен ми беше Wizard-a поради няколко причини. Едно от основните неща е промяната в Skill системата и това, че разполагаме с разнообразие от Skill-ове за ползване, a с тези промени Wizard-a е много приятен за игра. Като цяло съм много доволен и от промените по другите герои, които също успях да играя малко.
4. Какви са впечатленията ти от бетата – по-скоро позитивни или негативни?
До сега съм основно с позитивни впечатления. Blizzard наистина са се постарали с Reaper of Souls и който не го пробва – губи много. Освен промените по Loot § Skill системите, са направили играта по-красива, но не са спрели до тук и са я олекотили от към системни изисквания.
5. Какво ти харесва в промените, които идват с Reaper of Souls?
Харесва ми разнообразието. Вече няма да правим Crypt Runs, а ще имаме широк избор от Bounties & Rifts, а ако имаме късмет може и да видим още нещо. Очарован съм и от промените в новата Loot система, която вкарва голяма свежест в играта. Вече ще чувстваме Легендарните предмети като такива, а не като поредния „лъч”. Skill системата също не е за подминаване, защото от това, което виждам до момента, тази система силно ще си взаимодейства с предметите, които намираме и до някаква степен ще определя начина ни на игра.
6. А с какво играта може да стане още по-добра?
Спрямо настоящия момент виждам 3 неща, които за мен биха направили играта по-добра. Това е оправянето на лага, още подобрения в публичните игри и на последно място, но първо по важност за мен, истинско PVP. Не brawlinga, който имаме в момента, а PVP Арените, които видяхме на Blizzcon 2010. Смятам, че всички фенове на Diablo заслужаваме да получим това, което ни показаха през 2010 и след това ни обещаха да имаме през 2012.
7. За финал – новата loot система – да или не?
Определено ДА! Diablo е игра, която се е въртяла и винаги ще продължава да се върти около Item hunting-a, и именно тази нова Loot система е едно от най-добрите неща, които Blizzard ще ни предоставят.
Остави коментар